De school, onze huisbaas en zijn vrienden!

29 augustus 2019 - Elx, Spanje

Hollaa guapos!

Vandaag begon de dag goed met een stevige wandeling naar onze stageschool! Het was een half uurtje wandelen máár waar we langs liepen was het erg mooi. We hebben de heenweg even wat mooie foto's gemaakt. Eenmaal aangekomen bij onze school hebben we daar mooi rond gekeken en een beetje tussen de hekken gegluurd... :)

Toen we weer naar huis liepen hadden we wel een pauze verdient vonden wij... Dus zijn we ergens op het terras gaan zitten en hebben daar een wijntje gedronken. We wilde eigenlijk ook eten maar het stonk daar dus vertrouwden we het niet! Wat wel een goed voordeel was, dat onze rosé maar 1 euro per glas was.

We waren bijna thuis en kregen honger, dus zijn we nog een keer ergens anders op het terras gaan zitten. En natuurlijk een wijntje besteld met een lekkere burger!

We wilde eigenlijk 's avonds uitgaan maar Julia kreeg een appje van Vanessa ( onze directrice van de school) dat ze even langs moest komen om alles in orde te maken, om half 8!!! Dus daar ging ons plan. Ik had als idee om lekker een recept te maken uit het recepten boekje die ik van mijn moeder heb gekregen.

In de winkel kreeg ik een belletje van Juul, waarin ze vroeg of wij samen met Aaron en zijn vrienden naar het strand zochten, ik dacht ja is gezellig let's do it! Thuis snel de boodschappen opgeruimd en omgekleed.

We zijn dit keer naar Elche beach gegaan dit was een mooi strand met erg fijn zand. We zijn daar gaan beach volleyballen... Heel leuk allemaal maar ik bakte de eerste paar potjes er niks van haha! Maar het ging steeds minder slecht, we hebben dit 2 uur gedaan toen zijn we lekker naar huis gegaan.

Thuis heb ik lekker gekookt en vervolgens na het eten zijn we lekker gaan slapen!

Voor morgen heb ik nog geen bijzondere plannen!

WhatsApp Image 2019-08-30 at 14.16.00 (1)WhatsApp Image 2019-08-30 at 14.16.00 (2)WhatsApp Image 2019-08-29 at 14.28.29WhatsApp Image 2019-08-30 at 14.16.25WhatsApp Image 2019-08-30 at 14.16.00

1. Arno Claassen:
    30 augustus 2019
    Weer mooi geschreven Aike van een super leuk dagje..eten ziet er lekker uit..👍👍