De wc's

8 december 2019 - Elx, Spanje

Joehoe Chickas!

Wat was het me toch een goede week.

Ik begon de maandag net als altijd half in mijn eigen klas en half in Nursery! Toen we thuis waren hadden Julia en ik erg lekker sushi gegeten én zijn daarna wezen poolen. Dat is onze nieuwe hobby trouwens haha!

WhatsApp Image 2019-12-08 at 20.48.53

Dinsdag begonnen Yanira en ik alleen in de klas omdat Carol ergens nog heen was. Dit was toch wel anders maar ook erg leuk, ik heb buien heel de speelplaats klaargezet en heb op de grond geschreven wat ze moesten doen. Vandaag hebben we net als altijd weer kerst liedjes en de musical geoefend en ik heb geholpen met de decoratie van de deur van year 3.

Woensdag hebben we ook weer kerstliedjes geoefend en ik ging met een groepje kinderen zitten knutselen. Ik moest blijkbaar eerst instantie een soort driehoek maken met de kinderen maar dit had ik verkeerd begrepen. Dus ik was sterren aan het maken met de kinderen en toen kwam ze langs gelopen en was ze erg tevreden met dat resultaat en mocht ik het blijven doen.

Donderdag was het een gewone dag op stage niet veel bijzonders maar wel dat het bijna weekend was. Donderdag avond hebben Julia en ik gewoon een relaxe avond gehad. Want dat moest ook wel want vrijdag moesten we er tegen aan.

Vrijdag begon de pret eerst lekker genetflix en daarna ons zelf mooi gemaakt voor een avondje stappen in Elche. Weet je wat ik dus zo vervelend vind hè? Mijn haar, Julia had heel mijn haar gekruld en nog geen uur later was de ene kant al he le maal uitgezakt, gewoon weer style of dat ik het gestyled had. Maar ja. We begonnen met een lekker drankje bij montaditos en vervolgens zijn we naar Flaritys gegaan een wijntje later stonden we in de nieuwe club XO. En daar zijn we eigenlijk de hele avond gebleven we kwamen daar ook een paar oude bekenden tegen, de broers van de baas van de XO. Wederom weer een geslaagde avond.

WhatsApp Image 2019-12-07 at 11.09.02 (1)WhatsApp Image 2019-12-07 at 11.09.02WhatsApp Image 2019-12-06 at 22.32.36

BREAKING NEWS: Ik ben er dus achter gekomen dat de WC echt de ideale plek is om vrienden te maken voor mij. Alle mensen die ik ontmoet en waar we dan ook nog een gezellige avond mee hebben ontmoet ik op de wc, vraag me niet waarom maar dit is echt al zo vaak gebeurt. haha

WhatsApp Image 2019-12-07 at 11.13.26WhatsApp Image 2019-12-08 at 14.39.44 (3) Zo zijn dit de WC vriendinnen van deze week. Aan de linkerkant kwamen ze uit Elche en de andere 2 meiden op de foto er onder komen uit Marroko.

Zaterdag begon de dag met een lichte kater maar die was gelukkig snel weg na gewoon lekker rustig te netflixen. Na het klaar maken zijn Julia en ik naar Alicante gegaan om eerst een goed hapje te gaan eten, en heb daar nog nooit zo een lekker stukje kip op!

WhatsApp Image 2019-12-08 at 14.39.29

WhatsApp Image 2019-12-08 at 20.48.53 (2)

Elke keer als wij in Alicante zijn komen we een paar jongens tegen zonder af te spreken, en hun zijn echt mega gezellig. Dus deze keer hadden we met hun een keer afgesproken en zouden ze naar Parabarap komen. Eerst hadden we daar met 2 andere Spanjaarden staan dansen en kletsen en toen kwamen hun en gingen er gezellig bij staan.

WhatsApp Image 2019-12-08 at 14.34.08

WhatsApp Image 2019-12-08 at 14.34.08 (1)

WhatsApp Image 2019-12-08 at 20.48.53 (1)

Na Parabarap zijn we naar Havana gegaan hier was het ook echt mega leuk en kwamen we een groep Nederlandse mannen tegen die Aardrijkskunde gaven hun waren ook heel gezellig. Wat zo leuk is bij Havana is dat ze een foto apparaat hebben waar je dan je nummer in voert en dan kun je foto's maken en sturen ze je naar je op dus dat hadden we zeker weer gedaan:

WhatsApp Image 2019-12-08 at 14.39.44Aan de rechter kant staan de 2 Spanjaarden die we op het begin hadden ontmoet.

WhatsApp Image 2019-12-08 at 14.39.45

WhatsApp Image 2019-12-08 at 14.39.44 (1)En dit zijn de Nederlanders.

Oh en in Havana hebben we onze Marokaanse vriendinnen ontmoet op de wc haha

Onze vrienden waar we mee waren moesten helaas gaan dus zijn we naar de Beach club geweest met onze Hollandse vrienden me als tussen stop een donut/pizza tent en daarna nadat we bij de beach club waren geweest even lekker kip gegeten bij de KFC. Toen met de taxi naar huis en lagen we netjes om half 9 te slapen haha!

WhatsApp Image 2019-12-08 at 08.02.43WhatsApp Image 2019-12-08 at 08.02.29WhatsApp Image 2019-12-08 at 08.02.43 (1)En netjes aan het water !!

Vandaag heb ik eigenlijk niet zoveel uitgevoerd maar wel lekker genikst!

1. Rosita:
    8 december 2019
    Wat een heerlijke gezellige bedoeling! Jij hebt t echt goed naar je zin! Leuk om te lezen!! Dikke kus
  2. Arno Claassen:
    9 december 2019
    Wat een gezelligheid weer..mooi om te horen...wat zak dat straks afkicken zijn hier...😱😱😱
  3. Annie de wit:
    10 december 2019
    Hoi Aike , wat een gezellig lang en druk weekend en file bij de wc 😀met de leuke meiden die je daar ontmoet ( je vergeet bijna dat je moet 🤣) en die lekkere hapjes die jullie eten tussendoor 😋 Veel plezier en een fijne week 😘
  4. Daniel:
    10 december 2019
    Hey Aike,

Veel leuke foto's gemaakt. Goed om te zien dat jullie je zo vermaken.

We zien jullie snel! Tot dan! Groetjes!