Komen wij naar huis?

30 augustus 2019 - Elx, Spanje

Joejoe,

Hier ben ik weer! We waren gebleven bij vrijdag. Vrijdag was de dag dat ik lekker mocht gaan uitslapen en Julia heel vroeg naar Murcia moest voor haar papier werk. Ik begon de dag lekker met een ontbijtje en ging vervolgens lekker wasjes draaien en mijn logboek schrijven.

Toen Julia eindelijk terug was na 2 uur vertraging te hebben gehad hebben we snel onze spullen gepakt en zijn we met de bus naar het strand te gegaan! We waren bij het strand van Elche en hier hebben weer gemeet met onze Spaanse vrienden, dit was de laatste dag dat we hun zouden zien. Wat Julia en mij gelijk opviel was het strand huisje waar ze heel veel cocktails hadden. Eerst namen we een gewoon veilige cocktail, ik nam pina colada en Julia nam een mochito. De tweede rond dacht ik laat ik eens iets bijzonders nemen iets met een uitdaging. Dus nam ik bloodymarrie. Ik keek hoe het maakte eerst deed hij er tomaten sap of iets in, vervolgens pakte hij peper en daarna zout! Als er iets is wat ik niet lust is het tomaten. Oke ik zet mij over mijn tomaten smaak heen. Want tja misschien smaakt het wel gewoon lekker.... Ik nam een slok en BAH! Het smaakte naar gore rotte tomaten...  dus ging ik maar een nieuwe halen. En de barman vertelde me dat deze wel lekker was... En dat was die!

Thuis hebben we lekker rustig aan gedaan en hebben we ons klaargemaakt voor een goede avond stappen. Helemaal klaar hebben we de trein naar Alicante gepakt. Het was er super leuk! En we hebben lekker onze dansjes geoefend het was echt top! Tot we naar huis gingen...

WhatsApp Image 2019-09-01 at 23.03.25 (1)

We zouden de trein hebben om 6:50. We zaten in de trein half te slapen en toen kwam de conducteur ons wakker maken dat ze de trein moesten maken... Dus wij er uit gegaan en kijken hoe laat de trein dan zou vertrekken. Was de trein helemaal gecanceld. En de volgende kwam pas om 9:15!!

Ik meen het ik weet niet wat het OV tegen ons heeft hier maar het is niet ons ding haha

Dus wij gaan zoeken voor oplossingen want we gaan echt niet 2 uur wachten. We hadden een bus gevonden die kwart over 8 zou vertrekken. Het was nu kwart voor 8 inmiddels, en we hadden bij zo een informatie desk ons geld gevraagd en dit was gelukt na heel lang daar hebben gestaan. Maar wij naar een random bushalte gelopen en daar kwam een bus om 8 uur al naar Elche, dus wij ingestapt.

Wat wel grappig was een Spaanse jongen waarmee ik aan het dansen was in de club, en met dansen bedoel ik de bachata. Maar toen we begonnen te praten kwam hij erachter dat ik niet Spaans was en toen was die zomaar weg HAHA!

Maar uiteindelijk thuis aangekomen sliepen we bijna om half 9... Tot ik de dolle 10 minuten kreeg en ik hyper werd en lekker koprollen ging maken op mijn bed.

Morgen wordt het lekker uit kateren aan het strand!

WhatsApp Image 2019-09-01 at 23.03.25 (3)WhatsApp Image 2019-09-01 at 23.03.25WhatsApp Image 2019-09-01 at 23.03.25 (2)