Kerstshow en de ene laatste week!

17 december 2019 - Elx, Spanje

Ai ai ai de laatste week is ingegaan maar voordat ik over mijn laatste week ga schrijven, schrijf ik over vorige week.

Maandag begon de week met oefenen voor de kerst musical van nursery, ze hadden voor hun optreden extra handjes nodig dus zou ik ze komen helpen. Daarna ging ik terug naar reception om vervolgens terug te gaan naar Nursery, daar heb ik een leerling begeleid in de grove motoriek. Oh en onze kerst deur was weer naar beneden gevallen die heb ik proberen te fixen.

Dinsdag was de generale repetitie voor de kerst musical van mijn en hogere klassen. Ook heb ik met alle leerlingen geholpen met de snowflakes af te maken. Oh wat mega grappig was vandaag was dat er 2 leerlingen cadeautjes zijn met het kerst optreden en hun kostuum is een doos...
Een van die leerlingen wilde gaan zitten op een stoel en kukelde achterover en zn hoofd verdween in zn doos, het zag er zo grappig uit en kwamen niet meer bij van het lachen!

Woensdag heb ik gerekend met de kinderen in groepjes. Vandaag was ook het optreden van nursery en pre nursery waar ik ze bij mocht helpen, wat waren ze schattig! Eenmaal terug in de klas was er iets gebeurt in year 2 en 3 waardoor beide docenten weg moesten en vroegen ze aan mij of dat ik in die klas een verhaal wilde voorlezen, en mijn stagebegeleider stond dan in het midden van de deur opening zodat ze bij beide klassen kon kijken.

Donderdag vandaag was de dag van de kerstmusical ( Hij heet de Christmas Recipe, moet je voor de gein is intypen op youtube en de liedjes luisteren. Weet zeker dat je hem niet uit je hoofd krijgt!) en wat deden ze het goed! Na afloop riepen de ouders de docenten van mijn klas bij elkaar en hadden ze een cadeautje voor ons gehaald. Ik heb een mega groot en lekker rituals gekregen! Zo lief!

Na stage zijn Julia en Ik wezen winkelen, lekker nieuwe kleren gekocht haha! ( hoe gaat mijn koffer ooit mee mogen in het vliegtuig?!) En in de avond zijn we lekker uitgegaan! Het was super gezellig in MIO

WhatsApp Image 2019-12-16 at 13.35.57WhatsApp Image 2019-12-16 at 13.35.57 (1)

Vrijdag hebben we overdag niet veel nuttigs gedaan maar in de avond wel weer opstap geweest. Dit was ook echt weer top zoveel mensen ontmoet en dit keer niet op de wc haha! We waren nog naar een club gegaan die tot een uur of half 8 open was en daar kwamen we 2 meiden tegen en die waren zo gezellig echt Julia en ik maar dan in het Spaans.

WhatsApp Image 2019-12-16 at 13.35.57 (3)WhatsApp Image 2019-12-16 at 13.35.57 (2)

Zaterdag was een uitkater dag en zijn we even snel naar de supermarkt gegaan.

Zondag begonnen we dag met een heerlijk soort van tapas ontbijt want we ging WK vrouwen handbal finale kijken en NEDERLAND HEEFT GEWONNEN VAN SPANJE JOEEHOEE die gezichten van onze huisgenoten waren goud waart. Daarna zijn we naar de kerstmarkt geweest en heb ik een kettinkje gekocht en in de avond lekker voetbal gekeken en gegeten bij Newton!

WhatsApp Image 2019-12-16 at 13.35.57 (5)WhatsApp Image 2019-12-16 at 13.35.57 (4)WhatsApp Image 2019-12-16 at 13.35.57 (6)

Wat was het weer een leuke week nu echt genieten van de laatste..

1. Marijke:
    17 december 2019
    Alweer de laatste week!!! Jammer, ga je gezellige avonturen en verhalen beslist missen!!!
  2. Annie de wit:
    17 december 2019
    Hallo Aike wat heb je weer een leuke week gehad op school en wat is je verhaal gezellig om te lezen zie het zo voor me de belevenissen die je hebt meegemaakt 😃geniet nog met veel plezier van je laatste week 🥰groetjes oma
  3. Marco Adam:
    17 december 2019
    Mooie belevenis weer in het zonnige zuiden maar goed dat je met kerst en oud op nieuw terug komt ,kun je rustig afkicken van je avontuur ,hoop dat je nog kan wennen aan het saaie Nederland. 😉
    Maar voor ons is het fijn om je weer thuis te hebben .
    Dikke kus papa
  4. Arno Claassen:
    18 december 2019
    Hallo Aike..zoals eerder is vermeld..we gaan je gezellige belevenissen missen.mooi zoals je het verwoord..zie het zo voor me..vooral het gaan zitten in die doos...😂😂😂
    Geniet er nog van deze week. Groetjes Arno😘
  5. Steffie:
    18 december 2019
    Wat zal dat gaaf geweest zijn, die handbal finale bij jullie in huis ha ha ha! Heel veel plezier in je laatste stageweek en tot snel weer, in ieder geval aan het kerstdiner 🎄😘🎄