Naam:
190
Video’s:

Over mij

Hoiihoii,

Ik ben Aike en ik ben 18 jaar oud. In mijn vrije tijd speel ik graag handbal, dit wil ik ook blijven doen als ik in Spanje ben en een handbal club kan vinden. Ook ga ik graag met vriendinnen uit.

Er moet natuurlijk ook geld op de bank komen, ik werk bij de Kwalitaria in Uden-zuid. Dit is tevens ook waar ik woon in Uden. Kwalitaria is een cafetaria plus vind ik. We hebben net wat extra dan andere cafetaria's. Maar belangrijke is ik heb erg leuke collega's en werk daarom hier nu al bijna 3 jaar.

De opleiding die ik volg is onderwijsassistent en deze opleiding volg ik in Eindhoven. Dit is een eindje met de bus maar het is de moeite waard. Op deze school heb ik ook goede vriendinnen gevonden die in mijn klas zitten hierdoor wordt school nog wat leuker! Twee van deze vriendinnen ben ik vorig jaar naar Blanes geweest en we gaan deze zomervakantie ( 2019) naar Mallorca.

Dit was in het kort een beetje over mij en nu weet je hopelijk meer over mij.

Groetjes Aike

Over mijn reis

In begin september ga ik stagelopen op een internationale basisschool in Elx, Spanje. Deze geweldige ervaring mag ik samen beleven met een vriendin van mij, Julia. Wij gaan de laatste week van augustus naar Spanje toe om vast kennis te maken met het land en onze stageschool. Wij blijven tot december in Spanje en dan vliegen wij terug naar Nederland, wanneer precies weten wij nog niet. Ik heb heel veel zin in mijn reis!

Bezochte landen

Ik heb 11 landen (5%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Spanje, Turkije, Verenigd Koninkrijk.