Nieuwe club XO

1 december 2019 - Elx, Spanje

Joehoeee

Deze week heb ik verschillende dingen gedaan op stage. Zo ben ik met de kinderen gaan zitten en moesten ze een soort van picasso tekening maken. Ze kregen een tekening en moesten daar lijnen door heen maken en per vakje een andere kleur in kleuren. Ook hebben de kinderen een brief moeten schrijven met hun wens van de kerstman erop. Verder hebben we met de kinderen veel kerstliedjes geoefend voor de kerst musical.

WhatsApp Image 2019-12-01 at 19.14.04

Donderdag hebben Julia en ik lekker een chil avondje gehad want Juul was nog een beetje ziek... Vrijdag was het BLACKFRIDAYYY dus zijn we naar het winkelcentrum gegaan in Elche. Hier heb ik heel veel cadeautjes gekocht voor mijn stagekinderen, stagebegeleiders en voor mijn secret santa present.

WhatsApp Image 2019-12-01 at 19.14.04 (1)

WhatsApp Image 2019-12-01 at 19.14.04 (2)

Vrijdag avond hadden we wat lekkers gegeten bij Montaditos en daarna zijn we eerst naar Flaritys gegaan dit was super leuk. Toen kwamen we erachter dat de nieuwe club die vorige week open was gegaan vandaag open was. Het was daar echt top, en kregen gratis drankjes. Daarna zijn Julia en ik nog met wat mensen gaan polen en drie keer raden wie er heeft gewonnen... Ja zeker ikuh hehe!

WhatsApp Image 2019-12-01 at 19.14.04 (3)WhatsApp Image 2019-12-01 at 19.14.04 (4)

Zaterdag en zondag heb ik alleen geleerd en heel veel netflix gekeken! Vanavond gaan we lekker sushi eten!

Vandaag heb ik een wat korter verhaaltje maar ik heb vandaag al een andere blog geschreven waar ik in schrijf wat de verschillen zijn die ik de afgelopen maanden heb ervaren.