Regen onderweg naar stage en de bus gaat fout!

28 oktober 2019 - Elx, Spanje

Good evening!

Sorry again! Maar beter 1 dag te laat dan 1 week te laat toch haha!

Deze week had ik weer lekker stage en de week begon echt super leuk, ik mocht een crime scene namaken voor de kinderen. Deze week hebben ze een boek over een supertato en een evilpea. De evilpea pest zeg maar de groentes en supertato gaat hem vangen. In het boek lees je dat de cucumber ingewikkeld was met wc papier, de carrot onder de pleisters zat en de broccoli onder getekend was. Ik mocht dit op echte groente namaken en dan in de keuken neerzetten dus als een crime scene. Was wel grappig had de komkommer opgehangen dat die echt hing en mijn stagebegeleider moest er wel om lachen en vond dit echt top! Heb er alleen geen foto van...

Dinsdag toen we naar school wilde gaan regende het mega hard. Dus wij wilde de bus nemen, K1. Eenmaal in de bus ging hij hele tijd de goede kant op en net voor school, boem ging hij naar recht de andere kant op dus wij nog hopen dat hij een soort rondje rijdt. Uiteindelijk toch maar aan de buschauffeur gevraagd.

ZATEN WE IN DE VERKEERDE BUS.... HET ZAL OOK WEER NIET.

Wij dus uitgestapt en maar gaan lopen, maar gelukkig waren we op tijd en konden we droog naar school verder lopen.

De rest van de week was vooral veel begeleiden. Ik heb tijdens de schrijfles heb ik met een leerling buitengewerkt om met stoepkrijt de letters te schrijven. En daarna heb ik buiten een soort spel met de letters met hem gedaan waar hij kon rennen zodat hij zijn energie kwijt kon. Op woensdag was Julia ziek naar huis gegaan helaas! Die dag heb ik nog even in Julia's klas te zijn met de echte kleine kinderen van kinderen tot 3 jaar. Dit was wel leuk maar heb toch liever de leeftijd waar ik zelf in sta. Verder heb ik deze week nog potjes verglitterd met de kinderen en ze geholpen met schrijven van woorden. Oh en heb nog even keertje lekker hardgelopen en een boek gekocht waar ik in kan kleuren zodat ik niet te veel netflix haha

WhatsApp Image 2019-10-28 at 21.13.58

Donderdag avond hebben we dus heel de avond getekend.

WhatsApp Image 2019-10-28 at 21.14.55 (1)WhatsApp Image 2019-10-28 at 21.14.55WhatsApp Image 2019-10-28 at 21.14.14

Vrijdag hebben we ook heel de dag niks gedaan dan genetflixt en geleerden zaterdag ook. Alleen zaterdag zijn we 's avonds lekker uit geweest in Elche dit was weer een gezellige avond.

WhatsApp Image 2019-10-28 at 21.14.55 (4)WhatsApp Image 2019-10-28 at 21.14.55 (3)

Zondag had ik mooi goede hoofdpijn en heb ik ook genetflix.

WhatsApp Image 2019-10-28 at 21.14.55 (2)

Een niet zo heel bijzondere week dus... Maar deze week wordt top want mijn ouders komen donderdag joeehoeee

1. Arno Claassen:
    28 oktober 2019
    Het "bussen" zit jullie niet mee he😱😂
    Gezellig dat je ouders komen Aike..geniet er van samen👍
  2. Rosita:
    28 oktober 2019
    Haha leuk om te lezen weer! Fijn te horen dat het je zo goed af gaat (op de bussen na dan haha)
    Lieve groetjes xx
  3. Marijke:
    28 oktober 2019
    Dat wordt donderdag een hele fijne dag. Heel veel plezier en vooral geniet er samen van 🎈🍀🎈
  4. Sandra Adam:
    29 oktober 2019
    Fijn om te zien dat je het zo leuk hebt! Je bent volgens mij voor de school ook een topstagiaire.
    Veel plezier met papa en mama donderdag!
  5. Sandra Adam:
    29 oktober 2019
    Fijn om te zien dat je het zo naar je zin hebt op stage!
    Je bent voor de school volgens mij een topstagiaire!
    Veel plezier donderdag met je pap en mam!
  6. Annie de wit:
    29 oktober 2019
    Een gezellige rustige week voor jou doen 😃Aike , en de 🚌 och een kleinigheidje hou je he 🤪 . En leuk buiten leren schrijven en leren gezonder zag ik hier op tv ook voorbijkomen goed voor de energie 😂en veel plezier en gezellige dagen met Nepals en mama 🥰 liefs voor jou xxx oma
  7. Daniel:
    30 oktober 2019
    Goed om te zien dat jullie je niet hoeven te vervelen! Wie een verkeerde bus neemt, ziet meer van een land dan oorspronkelijk gepland. ;)