De laatste echte vrije dagen!

1 september 2019 - Elx, Spanje

Holaa chickaass,

De dag begon met goed uitslapen van onze top avond en daarna lekker naar het strand te gaan!

Toen we naar het trein station liepen gelovend of niet viel de trein alwéér uit! Maar zo slim dat we zijn wisten wij natuurlijk dat we voortaan de bus konden pakken. Maar ja wij zouden Julia en Aike niet zijn als we veelte vroeg waren uitgestapt en nog een half uur konden lopen... Eenmaal op het strand zijn we lekker gaan zwemmen en vervolgens lagen we lekker 3 uur lang te slapen op het strand Heerlijk!

Toen zijn we ergens gaan eten, het was oke maar niet perse goed. Ik had een grote zwaard vis maar hij was op sommige plekken beetje taai en Julia had carbonara maar smaakte als opgewarmde vliegtuig eten. Dus toen zijn we de stad ingegaan voor wat leuke foto's en een goed Italiaans ijsje! En hij was me toch lekker!

's Avonds hadden we lekker een rustig avondje en hebben we nog film gekeken.

WhatsApp Image 2019-08-31 at 21.41.14 (1)WhatsApp Image 2019-08-31 at 21.41.13WhatsApp Image 2019-08-31 at 21.41.14

De dag begon toen we wakker waren met schoonmaken... Aaron vertelde ons de dag van te voren dat WE zouden gaan schoonmaken omdat er een nieuw meisje kwam. Dus wij begonnen met de keuken vervolgens door naar de badkamer en toen nog even geveegd en gedweild. Dus de WE kon je wel weglaten want Julia en ik hadden alles schoon gemaakt, maar goed het is zo als het is. Daarna hebben we al onze was gewassen en vervolgens lekker de stad ingegaan om te eten...

In de stad hebben we eerst tapas gegeten maar dit vond ik niet zo lekker en toen zijn we naar de bierwinkel hier hebben we lekker biertjes genuttigd, thuis kwamen we het nieuwe meisje tegen en ze ziet er leuk uit! Haar ouders blijven hier ook slapen omdat ze 4 uur hadden gereden. Juul en ik ging even lekker op bed liggen, en toen zijn we inslaap gevallen en werd ik wakker om half 9 we hadden honger dus zijn we naar de KFC gegaan.

Het was een hele leuke week maar morgen begint dan toch onze stage, waar we erg veel zin in hebben!

1. Arno Claassen:
    1 september 2019
    Succes morgen dames👍🏻👍🏻👍🏻
  2. Edith:
    1 september 2019
    Succes met jullie stage!
  3. Marijke:
    2 september 2019
    Oei, het begint nu echt wel serieus te worden🙀. Heel veel succes met jullie stage en vergeet niet ook nog te genieten 🥳