Lets Go!

25 augustus 2019 - Elx, Spanje

Vandaag was de dag. De koffer stond klaar en de wekker aan om 4 uur. 's ochtends eventjes wat eten en voordat we gingen nog afscheid genomen van Kira, die nog lag te slapen.

Uurtje later kwamen we op het vliegveld aan en niet veel later kwam ook Julia met haar gezin. Nog even goed knuffelen met mama en papa, spullen op de band gelegt en nog een laatste dikke knuffel en kus gegeven. Het avontuur kon nu beginnen.

Het vliegtuig vloog gelukkig lekker optijd en waren 7 uur vertrokken. Onderweg had ik even lekker geslapen en vervolgens film gekeken.

Eenmaal aangekomen moesten we opzoek naar de bus. De bushalte was snel gevonden maar de bus die we nodig hadden was nergens te bekennen. Nou na een goed uur te wachten hadden we maar een andere bus gepakt. Wat ook heel fijn was, was dat er in de bus geen stophaltes stonden. Dus hebben we op ons gevoel maar ergens op stop gedrukt.

We pakte onze spullen en konden we lekker een half uur lang lopen met dikke koffers in de brandende zon, gelijk even gefitnist.

Toen we bij het appartement waren kwam Aaron naar ons toe en stelde zich voor
Toen kwam de volgende workout 7 verdiepingen omhoog met de trap!

Uitgeput en bezweet gaf Aaron ons een rondleiding door het huis en hadden we een beetje gekletst. Zo kwamen we er achter dat op zondag hier niks open is. En wij hadden dus geen eten of drinken verder bij ons. Dus zo aardig dat Aaron is heeft hij voor ons lekker gekookt!

Daarna zijn Juul en ik even in Elche wezen rondlopen, na een half uur kwamen we een tentje tegen waar we wat hadden gedronken.

's Avonds zijn we met de trein naar Alicante gegaan om daar iets te gaan eten. We hadden niet veel tijd want de laatste trein ging al rond half 11 en we zaten pas half 9 in de trein. We hadden lekker gegeten bij La casa de Leo.

Uiteindelijk toen we thuis waren hebben we nog een spelletje gedaan en hebben we Aaron leren pesten!

Het was een geslaagde eerste dag!