Nog 16 uur!

24 augustus 2019 - Uden, Nederland

Nog 16 uur en dan gaat de reis beginnen. Nog 16 uur te gaan om al mijn spullen bij elkaar te zoeken. Nog 16 uur te gaan om nog iedereen te zien en afscheid te nemen.

De afgelopen weken heb ik veel dingen gedaan. Natuurlijk heb ik mijzelf moeten voorbereiden op de reis naar Spanje. Ik heb documenten in orde moeten maken en nog meer dingen regelen! Gelukkig ben ik hier niet heel de vakantie mee bezig geweest....

Mijn vakantie begon met een top vakantie naar Mallorca, samen met Julia en Maud.  Ik heb daar erg genoten, veel nieuwe mensen ontmoet en natuurlijk super veel gefeest!

Verder ben ik een weekendje naar Amsterdam geweest met teamgenootjes van mij, we zaten in een super mooie bed en breakfast en we hebben genoten van het Amsterdamse uitgaansleven!

Toen kwam daar vorige week donderdag.... dit lees je in mijn volgende blog

Afgelopen weekend ben ik een weekendje naar Den Haag geweest tijdens het teamweekend. We hebben hier leuke actieviteiten gedaan en in Scheveningen lekker gegeten bij Crazy Piano's!

Nog een week te gaan!

Nog drie dagen werken, dit vloog voorbij het was zo raar om woensdag van een aantal collega's afscheid te moeten nemen. Ik was nog niet tot besef van dat ik weg zou gaan. 's Avonds nog gezellig bij vrienden spelletjes wezen spelen en de dag goed afgesloten. Donderdag begon ik de dag met lekker te lunchen met Fabiënne vervolgens ben ik het dorp in gegaan met Senja om een beetje te shoppen. En in de avond ging ik nog even lekker het terras op met mijn tante, Ellen. Vrijdag ben ik lekker gaan shoppen en lunchen in Eindhoven samen met Maud, ik heb de laatste spulletjes gehaald voor Spanje en tijdelijk afscheid van Maud kunnen nemen! 's Avonds ging ik met mijn zusjes voor het EERST sushi eten, het was lekker maar verder niet heel bijzonder...

Vandaag  begon ik dag met mijn kamer op te ruimen en schoon te maken. Vervolgens heb ik mijn koffer gepakt en ben ik met mama naar de supermarkt gegaan om lekkere broodjes te halen en koekjes voor de visite. Nu nog 16 uur te gaan om naar Spanje te vliegen en is mijn familie hier gezellig op de koffie. Vanavond nog even lekker een potje handballen en iedereen gedag zeggen...

En dan kan mijn avontuur echt beginnen!