Ik haat het ov!

22 september 2019 - Alicante, Spanje

Hollaaaa

Deze week begonnen we weer met stage! De stagedagen gaan steeds sneller en mijn Engels gaat ook steeds beter! Tijdens mijn stage heb ik geholpen in andere klassen en oefeningen gedaan om goed te leren schrijven deze week.

Ook heb ik mijn ideeën die ik had voor science laten zien. Ze vond de opdracht met de m en m in het water het leukste, dus deze gaan we binnenkort doen. Ook heb ik kleine groepjes begeleid, dit was erg interessant want je moest echt aantekeningen maken per kind hoe ze het deden.

Wat mij opvalt aan de stage, dat idee krijg ik , dat de kinderen op een jongeren leeftijd al meer stof wordt toegereikt. Hiermee bedoel ik dat ze nu al hun naam moeten kunnen schrijven etc.

We sloten de donderdag af met een gezellig feestje bij ons thuis met de vrienden van onze huisgenoten, waarmee we 's avonds op stap zijn gegaan.

WhatsApp Image 2019-09-29 at 13.23.13WhatsApp Image 2019-09-29 at 13.22.50 (1)WhatsApp Image 2019-09-29 at 13.21.47WhatsApp Image 2019-09-29 at 13.22.16

Vrijdag hebben we lekker een chil dagje gehouden en zaterdag hebben we wasjes gedraaid en boodschapjes gedaan.

BREAKING NEWS
we hebben een supermarkt gevonden die groot is en dicht bij ons in de buurt zit, hoe top!!!

Zaterdag avond zijn we naar Alicante gegaan met de bus dit ging allemaal goed. We hebben er lekker gegeten en daarna opstap gegaan, dit was super top!! Tot dat we wilde gaan....

Jaja weer eens iets mis met het ov hier. De eerst volgende bus zou pas om half 9 komen en het was nog maar kwart over 6....

Tja toch maar weinig keus hadden we dus zijn we een patatje gaan eten en nog even gedanst maar toen maar naar de busstation gegaan en op dit moment zitten we te wachten op de bus die er over een uur en een kwartier is als goed is.

WhatsApp Image 2019-09-29 at 13.21.47 (1)

Morgen ziet mijn dag er als volgt uit, eerst lekker uitslapen met daar aan gevolgd een lekker ontbijtje. En vervolgens leren en mijn kamer schoonmaken!

Ik zeg alvast slaaplekker en tot volgende week!